teamExora

Selamat Datang - Kongsi cerita/ilmu/maklumat perihal kereta/mpv

Stickers Kereta :Anda dibayar RM 500.00 Sebulan

 contoh stickers
Konsep:
Konsep kami adalah “Dibayar Untuk Pandu”: 59MOTORADS adalah sebuah syarikat yang akan mencari orang ramai iaitu rakyat biasa dan bukanlah pemandu profesional. Mereka hanya perlu melalui rutin harian secara normal tetapi bezanya hanyalah dengan meletakkan pelekat yang menarik pada kereta mereka. Secara kebiasaannya, iklan adalah dalam bentuk pelekat sekitar panel sisi, hud, bonet, panel belakang dan bumbung kenderaan menggunakan pelekat vinil dan selalunya meliputi sebahagian besar permukaan luar kereta tersebut.
ruler

Anda akan dibayar untuk pandu:

Pemilik kereta akan diberikan ganjaran sebanyak RM500 sebulan dengan syarat dimana mereka perlu mencapai jarak 18km sehari dan 125km seminggu. Ganjaran amaun ini adalah sewa kepada ruang kenderaan yang diberikan oleh pemilik kenderaan.
ruler

Apakah manfaat yang diperolehi oleh bakal pengiklan daripada strategi pengiklanan seperti ini?

Kesemua bakal pengiklan akan memperolehi rangkaian iklan yang mana pendedahan terhadap iklan tesebut adalah jauh lebih tinggi berbanding dengan iklan yang statik. Sehubungan dengan itu, penggunaan pelekat yang berwarna-warni di sekitar panel sisi, hud, bonet, panel belakang dan bumbung kenderaan lebih mempunyai kecenderungan untuk menarik perhatian ramai.
Selain itu, ia merupakan sejenis bentuk pengiklanan yang dapat menawan hati pengguna dimana pengguna jalan raya yang terperangkap di dalam kesesakan trafik tidak dapat mengelak daripada melihat iklan-iklan pada kereta yang berhampiran dengan mereka.
ruler

Kriteria pemilihan pemandu

Pemandu dipilih berdasarkan kepada pemandu yang tinggal di lokasi yang strategik seperti aliran trafik yang sesak serta kawasan-kawasan bandar. Pemilihan pemandu oleh pengiklan adalah berbeza-beza bergantung kepada demografi sasaran pasaran yang hendak dicapai. Sebagai contoh, sebuah syarikat teknologi atau barangan elektronik boleh mendapatkan pemandu yang tinggal berhampiran kawasan kampus untuk mendapat pendedahan dikalangan warga kampus itu sendiri.
ruler

Sistem GPS:

Kenderaan yang mengambil bahagian di dalam Program “Dibayar Untuk Pandu” ini akan dilengkapi dengan sistem pengesan (GPS) agar kami boleh memastikan pemandu menghabiskan masa yang secukupnya di kawasan-kawasan yang dikehendaki.
ruler

Bagaimana ia akan memberi manfaat kepada Pemandu Berbayar 59MOTORADS?

  • Berdasarkan kontrak, anda akan diberi RM500 sebulan setiap kali anda mencapai jarak 500km.
  • Sebaik sahaja anda telah memenuhi syarat jarak 18km setiap hari dan ganjaran bonus sebanyak RM1000 akan diberi jika pemandu mampu melebihi daripada syarat, iaitu sebanyak 18000km setahun.
  • Sistem pengesan (GPS) juga akan dipasang didalam kenderaan anda yang bukan sahaja dapat membantu merekod kilometer tetapi juga akan menyumbang kepada aspek keselamatan anda dan kereta sekiranya terdapat perkara yang tidak diingini berlaku. GPS juga akan dapat memantau sebarang pemanduan secara melulu di jalan raya.
  • Kontrak bersama 59MOTORADS akan dilanjutkan bergantung kepada rekod anda.
ruler

Bagaimana ia akan memberi manfaat kepada Agensi / Pengiklan?

Pelekat pengiklanan kereta 59MOTORADS pastinya dapat menarik perhatian ramai. Pelbagai produk boleh dieksploitasi dengan menggunakan medium ini dimana kesemua kenderaan terpilih akan bergerak minimum 500km sebulan. Ini adalah medium penghantar mesej yang terpantas! Selain daripada itu, terdapat beberapa manfaat penting yang lain iaitu:
  • Kereta merupakan kenderaan utama di Malaysia. Dengan ini anda dapat memastikan bahawa iklan anda dapat dilihat secara menyeluruh iaitu di sepanjang jalan, lorong-lorong dan kawasan-kawasan yang sesak.
  • Mesej pengiklanan anda berpeluang untuk mendapat pendedahan setiap hari secara puratanya selama 4-8 jam. Berbanding dengan media-media lain dimana pendedahan iklan adalah jauh lebih singkat.
  • Setiap Pemandu 59MOTORADS perlu membuat perjalanan sekurang-kurangnya 18km sehari untuk memenuhi kriteria sebanyak RM500 sebulan..
  • Lebih daripada 500,000 Pemerhati akan melihat pengiklanan kenderaan anda setiap hari.
  • Kadar harga adalah amat ekonomikal berbanding dengan media-media lain yang mana kadar harganya jauh lebih tinggi.
  • Terdapat lima tempat utama yang strategik untuk memasang pelekat kenderaan: Hud kereta, bonet, panel belakang, bumbung dan panel sisi.
  • Anda juga boleh mendapati kombinasi warna yang pelbagai dengan Pelekat reflektif yang bersinar pada waktu malam.

Search This Blog