teamExora

Selamat Datang - Kongsi cerita/ilmu/maklumat perihal kereta/mpv

Proton sudah Stop Production Door Trim jenis Exora CPS

Hello,
 
Saya saja nak share pengalaman pahit saya dengan lain lain Exora Owners
 
Saya mempunyai sebuah Exora CPS yang berumur 3 tahun. 3 bulan lepas, kereta saya dilanggar pintu oleh sebuah lori. Saya hantar kereta saya kepada Proton Glenmarie untuk claim insuran.
Sebulan lepas, pintu saya telah ditukar baru and pun dicat. Tapi, sampai hari ini, kereta saya tak boleh keluar lagi sebab Proton sudah Stop Production Door Trim jenis Exora CPS. Door Trim Exora Bold lain dari yang CPS.
 
Lepas complain banyak kepada Manager Glenmarie itu, dia beritahu saya dia cuba minta approval dari HQ untuk tukar empat empat Door Trim saya. Tapi, HQ tak approve!
 
Sekarang, saya ada kereta, tak dapat pakai. Entah, berapa lama lagi nak sangkut kat sana.......

sumber ;  Arthur Yip  arthur2966@hotmail.com

Search This Blog