teamExora

Selamat Datang - Kongsi cerita/ilmu/maklumat perihal kereta/mpv

2013 Toyota Vios,


2013 Toyota Vios, yang diambil di lokasi yang tidak diketahui. Berikutan pengenalan kereta-gen ketiga di Indonesia, dijadualkan untuk separuh kedua 2013, pelancaran Malaysia dijangka berlaku kadang-kadang lewat tahun ini.

Perkataan pada wayar adalah bahawa kereta baru boleh dikuasakan oleh versi yang lebih baik daripada unit yang biasa 1.5 liter VVT-i. Rumour telah ia bahawa CVT mungkin, tetapi menurut kepada perancang produk, auto empat kelajuan kekal kemungkinan.

Kereta ketiga-gen memakai wajah baru yang berani, diilhamkan oleh orang-orang seterusnya-gen Corolla Altis dan hatchback Auris. Headlamps dan jeriji yang menyertai dalam bentuk V, dan jeriji ternganga yang lebih rendah menambah sentuhan kehadiran sporty. Mereka muncul untuk menjadi headlamps projektor, terlalu.

Pusingan belakang, lampu ekor adalah lebih besar dan lebih tajam balut-sekitar unit, kini dikurangkan oleh bar krom seluruh panjang tudung but. A bersih, lebih dewasa melihat semua pusingan daripada kereta keluar, kita berfikir. Apa yang anda fikir?

Search This Blog